berdien-suzanne.reismee.nl

Voorbereidingen wereldreisje

Heeey iedereen!!

Wij zijn druk met de laatste voorbereidingen voor onze wereldreis, die aankomende zondag 14 februari..jaja VALENTINE van start zal gaan!!!!

Vandaag de hele dag druk geshopt in Grun, elke outdoor zaak in and out op zoek naar de meest geschikte afritsbroek......HEEEUUUULLLLL SEXY!!! super toffe wandel/berg schoenen, charmant hoor...en alle dingen die bij een wereldreis horen.

Aankomende zondag zullen wij vertrekken vanaf Schiphol naar Londen, om daar ff een dagje te vertoeven en de volgende dag de REIS echt daadwerkelijk te starten!

Maandag de 15e februari vliegen wij vanaf Londen naar THE BIG CITY San Francisco!! Van daar uit maken we een dikke vette roadtrip van San Francisco, via Las Vegas, naar Los Angeles in 2 weken.

Vervolgens Vliegen wij van LA naar FIJI!!! Heerlijk wit strand, palmbomen, hangmatje, kokosnoot..kortom gewoon 1 weekje CHILLEN!

Vandaar uit gaat onze reis naar Nieuw - Zeeland, waar wij 3 weken gaan rondtrekken met een camper!

Dan door naar Australie, dwars door de outback, samen met outback Jack, kan ons niks gebeuren....Hier zullen wij eerst de Oostkust gaan verkennen per bus, genaamd Oz Experience, tevens 3 binnenlandse vluchten die ons uiteindelijk na 6 weken weer in Sydney zullen brengen.

Last but not least THAILAND, Here we come!We hebben 6 weken de tijdin Zuid-oost Azie enwillen graagdoor Laos, Vietnam en Cambodja rondtrekken.

Via deze weg willen wij jullie op de hoogte houden van onze super toffe avonturen!! We beginnen steeds zenuwachtiger te worden......brrrrrrrrrrrrr!!!

Het volgende verhaal zal zijn LIVE vanuit de USA!!!

Voor nu een dikke kusssss vanuit het KOUDE Nederland!!

Berdien en Suzanne

AJ

Spannend :D jullie gaan het hartstikke leuk hebben dat weet ik zeker ;)

Dikke kus

richard b

Klinkt super, veel plezier daar !!!!

groetjes

Marloes Zemering

Heey
Net weer trg en nu al weer op wereldreis?
Super stoer hoor! Je ziet zo wel egt alles he
Meiden heel veel plezier!

Liefs

Esther

Hey Meiden,

Heel veel plezier en succes!!!
Tot wanneer zijn jullie weg?
Geniet er lekker van en maak er een leuke tijd van!
Liefs Hendrik en Esther

Leuk hoor allemaal!

Veel plezier xx

Jamila

Hey meiden,
Klinkt heel spannend en leuk!
Ik wens jullie veel plezier en pas goed op jullie zelf :D
Liefs Jamila x

linda mos-dikkema

hey hoi berdien en suzanne natuurlijk , ik lees net dat jullie op wereld reis gaan!!! Geweldig dat jullie dit doen erg spannend . Nou ik zal ook regelmatig jullie verhalen lezen. Hele goeie reis en heeeel veel plezier. liefs lind

Margriet Spithoff

Ik wens jullie heel veel plezier met het reizen! Maak er ongelofelijke weken van! Veel succes en dikke kus Margriet

Jannie en Margreet

Wij gaan vanaf de werkvloer in het UMCG met jullie mee genieten. Heel veel plezier.
Knuffel Jannie en Margreet

Wouter

Hey, als je tips wil voor Nieuw Zeeland, vraag maar raak. Half jaar lang cultuur gesnoven en meer gezien dan menig ander student :)

Marcus

Toppers!! Heel veel plezier!! ik zal jullie op de voet volgen zo ver dat mogelijk is. Tot over een half jaar in het news cafe! Same time, same place, same people xx

Lieke

Heyy Meiden..

Have fun.. wordt absoluut een ervaring om nooit te vergeten! Geniet ervan!! en wel voorzichtig doen he :P

Liefs Lieke

Gea en Michael

Berdien en Suzanne,

Berdien we hebben je niet meer gesproken de laatste dagen, wel even aan je gedacht. we wensen jullie een hele fijne vakantie toe, maar dat zal vast en zeker lukken!!!

geniet ervan en tot ergen in juni.

heel veel liefs Michael en Gea

Beeko en Alie

Moi laiverds.

We hopen dat jullie het erg naar de zin zullen hebben en heel veel mooie dingen gaan beleven!
Geniet er van en hou ons op de hoogte!!!!

Doeiiiii,
Dikke kus, pap en mam

Margreet Z

Hee lady's;

Geniet van jullie avontuur, we zullen zo af en toe eens kijken hoe het jullie vergaat. Zet er zo af en toe en foto bij zodat we kunnen zien of jullie al bruin geworden zijn en niet te mager.....
xxxxx Margreet

Marjon

Skatties!!

Mis jullie nu al!! Dus gister even op de Tower Bridge gewandeld? Jullie avontuur is al goed begonnen!
Geniet er lekker van en zussie jij smst mij he?
Wacht jullie berichten/foto's en vehalen af!

Hier is het heel KOUDDDD brrrr

Dikke kus!

Annemarie Tiesinga

Hoi Berdien en ook Suzanne,

Als collega van Berdien wil ik jullie een hele fijne vakantie wensen. Heel leuk dat we via deze site kunnen meeleven en af en toe kunnen kijken welke avonturen jullie meemaken!! Veel plezier, groet van Annemarie

Linda

Heee lieve vriendinnetjes,

Wat heb ik een super lief kaartje van jullie ontvangen vanochtend!! Echt super liefff!! Vind het een gek idee hoor dat jullie lekker op pad zijn en dat we hier gewoon met onze eigen dingen bezig zijn!!

Ons wel een beetje op de hoogte houden he?! Lees dat jullie al op de Tower Bridge hebben gewandeld? GAAF!! Lieve vriendinnetjes, jullie moeten er lekker van gaan genieten!! Hebben jullie verdiend..

Ik ben benieuwd naar jullie tweede blog en de verhalen!! Jullie hebben het daar vast warmer dan hier!! Denk aan jullie..

Love you, dikke kus vanuit Utrecht!
Linnie

Rutger-Priscilla, Winston, Thijmen en Dylana

Hallo zusje en Suzanne,

Wat leuk dat jullie het er zo naar de zin hebben.
we missen jullie nou al. Geniet ervan en doe voorzichtig, have fun en houd ons goed op de hoogte van alle spannende dingen, die jullie nog in het verschiet hebben!!
Dikke knuffel van: BigBrother, Cil, Winston, Thijmen en Dylana!!!!!

annelies

Hey flinke lieve schatten!
Het gaat helemaal zoals verwacht ..))...Zou af en toe wel even stiekem willen kijken hoe het gaat..een hoop gegiebel en paniek af en toe maar vooral fantastisch denk ik...
Alles opschrijven he...en vooral genieten.
Er goed dat jullie al wat geschreven hebben...leuk jullie zo een beetje van dag naar dag te volgen....en geruststellend..grinnik.
Heel veel plezier en fantastische momenten lieve meiden. IK ben trots op jullie!
liefs
mam

Marjon

Lieve meiden!

Ik word net wakker en zet mijn computertje aan en zie in mijn mailbox al een eerste verhaal plus foto's!!! Hier zat ik al op te wachten...Echt leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en dat het allemaal goed gaat!! Wat moeten jullie genieten, al die nieuwe indrukken en natuurlijk veel lol! Ik ben heeeeeel erg jaloers maar vooral ook supertrots op jullie!!
Tot het volgende verhaal en foto's, heb er zin in!

Voor nu, veeeel plezier de komende week met jullie roadtrip.

Big X Marjon

Stephanie

He lieve meiden,

Wat alweer heerlijke verhalen en dat nu jullie net beginnen!! Echt geweldig geniet ervan en ik blijf jullie volgen, super leuk!! Het is hier koud, vreselijk, gelukkig schijnt nu even de zon anders zitten we hier zo in een depressie haha ;)
Lieverdjes heel veel plezier.

Kus, stephanie